اگست 16, 2026

روزانہ 5 کپ یا اس سے زیادہ کافی پینے والوں میں اندرونی پیٹ کی چربی کم، فن لینڈ کی تحقیق

0
روزانہ 5 کپ یا اس سے زیادہ کافی پینے والوں میں اندرونی پیٹ کی چربی کم، فن لینڈ کی تحقیق

روزانہ 5 کپ یا اس سے زیادہ کافی پینے والوں میں اندرونی پیٹ کی چربی کم، فن لینڈ کی تحقیق

اسلام آباد(پاکستانی نیوزڈیسک)فن لینڈ: فن لینڈ کی یونیورسٹی آف اولو کے سائنسدانوں کی نئی تحقیق میں روزانہ زیادہ کافی پینے اور جسم میں کم چربی، خصوصاً پیٹ کے اندر موجود ویسیرل چربی، کے درمیان تعلق سامنے آیا ہے۔ تاہم محققین نے واضح نہیں کیا کہ کافی پینا براہِ راست چربی کم کرنے کا سبب بنتا ہے۔

یورپین جرنل آف نیوٹریشن میں شائع تحقیق میں ناردرن فن لینڈ برتھ کوہورٹ 1966 کے 2,264 افراد کے 46 سال کی عمر میں حاصل کیے گئے ڈیٹا کا تجزیہ کیا گیا۔ شرکاء کو کافی کے استعمال کے لحاظ سے مختلف گروپس میں تقسیم کیا گیا، جن میں روزانہ پانچ یا اس سے زیادہ کپ پینے والے افراد بھی شامل تھے۔

نتائج کے مطابق زیادہ کافی استعمال کرنے والے افراد میں مجموعی جسمانی چربی اور ویسیرل چربی کم جبکہ اسکیلیٹل مسلز کی مقدار زیادہ تھی، حالانکہ مختلف گروپس کا باڈی ماس انڈیکس تقریباً یکساں تھا۔

محققین کے مطابق زیادہ کافی استعمال کا تعلق بعض میٹابولک اشاریوں، خصوصاً انسولین اور جسم میں چربی کی تقسیم، سے بھی دیکھا گیا۔ مردوں میں زیادہ کافی استعمال ٹیسٹوسٹیرون اور انسولین سے متعلق زیادہ سازگار پروفائل کے ساتھ بھی منسلک تھا۔

تاہم تحقیق مشاہداتی نوعیت کی ہے، اس لیے اس سے یہ ثابت نہیں ہوتا کہ روزانہ پانچ یا اس سے زیادہ کپ کافی پینے سے لازماً ویسیرل چربی کم ہوتی ہے یا ذیابیطس، دل کی بیماری اور کینسر کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔ اس لیے محض وزن یا چربی کم کرنے کے لیے کافی کا استعمال بڑھانا مناسب نتیجہ نہیں ہوگا۔

ماہرین کی جانب سے کافی کی مقدار، کیفین اور ہر فرد کی صحت کی صورتحال کو مدنظر رکھنے کی ضرورت پر زور دیا جاتا ہے؛ بعض افراد میں زیادہ کیفین بے خوابی، دل کی دھڑکن یا دیگر مسائل پیدا کرسکتی ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے